Friday, August 13, 2010

paniklah.

Panik. ya, saya panik. haha
cerita bermula begini, bersama cosmate dan saya ketika dalam kelas.

mijot : eh, budak tuh. macam mengandung lah
saya : eh, mane2?
.............
saya : haah la. uhuh. perot dia gendut
mijot : mintak2 dia dah kawen.
saya : haha. mstila dah kawen. gila ke tak kawen lagi kalau dah ngandung.
mijot : .....hahaha
saya : jot, kadang2 aku terfikir kalau terlambat datang period aku, aku terfikir aku pregnant.
mijot : haah. aku pun fikir cmtu gak!
saya : waaaahhh..! yeke?? aku ingat aku sorang jek yang terfikir macam tuh! yeah, dah ade geng
mijot : hahaha. tu la. panik kan.
saya : tahu xpe. padahal tak pernah pun buat. penetration of ***** into ****** pun xpnh kan. cmne nk ngandung lak kan?? hahaahhaha
mijot : tahu xpe.


* knp aku rase aku mcm xde otak nk fikir cmtu heh?ntah pape.


p/s: sekian.

6 comments:

Miss Miela said...

hahahaha....comelll je...(((;

diLLa hanani said...

haha. bkn comel. sengal sgt la. haha.

Miss Miela said...

hahahaha ..... ade pke mcm tu...(((;...

diLLa hanani said...

2 namenye berfikir di luar kotak. knp kotak ea? knp bukan mangkuk ke, pingan ke? knp??

Shukri Mohd Ali said...

hahahahaha...jodoh nak sampai tu... (^_^)

diLLa hanani said...

waahh. lame lagi tuh syuk. tidak. tidak. haha