Wednesday, August 5, 2009

akhirnye!

aku ngn soleha






nisa candid gmb aku dlm kuliah


akhirnye..
aku amik gak antibiotik..
akhi
rnye..
aku dpt gak tp
n ptptn..
akhr
nyer gak..
aku dpt tahu aku dpt dwet
ptptpuuu ni minggu dpn..
syukur alhamdulillah...
YeyE!!(sambil joget2)

alkissahnyer pd minggu lepas..ari jmmat..
isk,nk share kisah sdeyh dlm hdop aku..
(xla sdeyh sgt kot)hik3..
aku tlh disahkn
MeNGHIDAP SINDROM XDPT DUWET PPTPoooo...!!

disebabkn..ni sume slh aku la..
harharhar(gelak sdeyh)
aku la...
mse anta agreement 2 x cek btol2 no akaun
isk..aku da expect btol da cz tgk membe2 len relax n sng ati jek..
ptt la aku cm pelik tgk no akaun aku yg byk giler no 8..
hahhaha lagik..

dgn sgale hormatnyer aku pown menelepon akak ptptpoo 2 la ..

aku pun mengecal....

tut..tut..

terima kasih kerana menghubungi PTPTN,sebentar lagi pegawai kami akn melayani pertanyaan anda(ni kot operator 2 ckp,aku da l
pe ar)
~~~~~~

maaf pegawai kami sdg sibuk(operator 2 bebel lagik)
~~~~~~
maaf pegawai kami MASIH sibuk..(operator 2 mmg sengal,aku gelak sorg2 sbb ptptn dpt abeskn krdt aku)ISK2..

~~~~~~
about 5 min tut22..x abes2 bru la PTPTN nk angkt...siot x....

Ptptn:helo,pejabat ptptn,boleh saya bantu?
aku:.............ha,(tekejot),ha!saya ni,fadhilah hanani,plajar degree ukm,sy de prob ngn loan sy ni..cmni,no akaun sy silap,2 pun sy bru perasan td, sbb tgk membe2 sy yg lain suda bergumbira dpt duwet,tp sy xdpt..sy da anta agreement,prob cmni cmne ek nk setelkn??
Ptptn;owh...cm2 yer...(mcm ejek aku),sng jek dik,a
dik jz download borang kt website ptptn 2,amik borg tukar maklumat,adik faxkn borg 2 bersama salinan no akaun bank adik...yg psl agreement 2 xya wat bru,adik jz faxkan jek....
aku:wah,yeke!!!yeye!!ingtkn kne wt agreement bru,mati la saya!!hu,,,slmt2.(org ptptn 2 gelak plak)ha,2 jela prob sy...
Ptptn:2 saje?ade lg mslh len?
Aku:ha,2 jek...tenkiu!
Ptptn:ok.terima kasih kerana menghubungi ptptn..

Aku:ok....salam

yeyeye..
seb bek an xya wt agreement bru..
abah ngn umi xtahu pun psl hal ni..
pnt 2 setel hal sndri..


then tetibe..
aku dpt msg..


"mok,mekdi jom"


huh,sungguh siot abg aku memanggil aku mok...
tp disebbkn dia nk blnje aku mkn mekdi,,aku lyn jek..
heheheheheh....
pdhl aku bru jek melantak megi n air teh..
lazat..
hahha
tp pewot aku ni byk compartment 2 yg rela jek di isi ag,he3..
megi dan teh sblm di tarah


aku pun g la kua ngn abg aku yg kunun baek(sbb blnje aku)..
hehe..
aku pun mengepow duwet dia byk gak ar..
hahhah..
then, dia ajak g bli hadiah utk umi terchenta(oh umi, minggu ni dila balik)yeyeye!!
yela,besday umi,..kitorg pusing2 satu bangi n kajang skali crk hdh..
then, ku nmpk kdai ALFIO RALDO..
hm.kdai beg an kasut an..
aku ngn abg aku pun msuk..usha2..
tetibe kelihatan sekor kucing yg sgt berbulu dan CHUMIL BANGET!!!!
aku ngn gram,trus memeluk haiwan tersebut!.

kucing yg chumil cm ku






aku yg chumil+kucing yg chumil=chumil tahap dewa










Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

No comments: