Sunday, August 2, 2009

lunch wif En I...

nyeee....Align Center
g lunch kt lua...
wif En
I
ehem2....

aku dgn rakusnyer g mandi dan bersiap apabila tlh mengkompomkan akan dibelanje oleh En I ni..
yela...aku ske gile tyme org murah ati kt aku nih..hehe

eh..senget sblh..







fuh2....tegak la tudung ni



yeah..da elok da...


dan aku pun tlh dijemput ol
eh En I....
kitorg g mkn kt restoran briani.....



nyeee........nmpk menarik!!


then da plih tmpt ddk,aku pn order la...



ni en I pny..briani kambing,,bekkkkk!!


ni aku pny..briani aym..kokoko

dan kitorg pn mkn ngn sepenoh ati..aku ngn tnp kemalu-maluan mkn ngn rakus..hahahhaa...
lapa 2...
then slps mkn,En I mghntar pulang...
yeah..trimas En I kerna memblnje diriku yg sdg miskin ini...
hikhik...


p/s:aku xtahu aku crite ape nih...padahal xdepape..hahahahha..mengong sungguh




Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

No comments: