Thursday, August 13, 2009

macam-macam

salam...
huhu..lame da x update blog..
agk la dlm
3 ari..
kpd fanz2 ku di luar sne..maafkan da
ku(haha..praktis kunun de fanz...)
huhu..dlm mase 3 ari ni mcm2 blaku..
yg plng la
test ni..
kan aku de cite psl ak
u nyer ptptn 2 de prob..
ni ha,,,rupenyer x
setle lagik..
oh...tida
k..
aku bnci keadaan cmni..
makcik ptptn ni mkn gaji buta pe??
pnt doll aku nk fax byk kali..
bnci sgg
uh aku..

aku g la pusan nk g fax ag..
tny kt hep..aku kne tolak kt JPPEL plak..
pas2 kne tola
k2 lg..
cm T
AIK tol....
grm
nyer!!!


kang de gak ukm kne bakor ngn aku..
ngn makcik ptptn 2 skalik!
hihi...
sabor2 dila..
aku pny tension smp nanges tahap gaban..
wee.....
isk3..
alkisahnyer..
kesedihn aku dpt diubati skjp..
aku sje test power tgk kot2 dwet dlm bank aku bertmbh ke x..
yela kalo sblm ni akaun BSN aku ade 12 henget jek..
hik3..
aku miskin..
then..
marang kerapu kepunden parang sekeper..
puh!!
tetibe dwet mnjd BYK!!!
hahahahah..
aku dgn serta merta xdpt kontrol xcited aku di bank.
beserta sol skalik..
hahahahaah..
bes2 ..
ilang sume sdeyh aku..
cyg makcik kerani skola!!
yeyye...aku da dpt gaji..
JOGET2 jap!!!

aku nk cite experience ku..
mjd kelawar pd waktu mlm..
(aku manusia asl jd kelawr lak???)
hahha..ni sbb de discusion yg sgt mberi iinput..
yela..sape ntah bijak nk wt discusion kt ptsl..
cm tut la...
har33.
i LIKE..
aku discus2 xsdar da kul 12..
giler x..
ngn senior aku lak kul 12 jgk bru nk menonjolkn diri..
aku tonjol2 gak ko..
hak3..
dia dtg ngn bangge nyer m bw moto ego dia..
ish...xpe2 ko de moto ea...jap ag aku bwk gak ar..
isk..tp bile??
haha..
jap ag kot..
nnt aku tnjuk kt korg moto baru kaku..
weee....joget2 lagik !!
then sbb da mlm giler an..
ade 2 membe ku yg tinggal di burhan n UO..
aku mmg da ati baek n suci mhntarkn mereka...
yela..da mlm an..
kang xpsl ade org nk culik dorg anto kt endon jd amah ke..
x ke ssh..
ngeh3...
aku pn anto dorg..
nk taw..
sjuuk gile tahap ayam cabut bulu..
aku da lam pkai bj tshirt ala2 nipis gak..
\len la kalo aku pka i bju bulu2..
dgn gelap..da la aku xreti jln shortcut kt ukm nih..
aku terpkse pusing canselori..
mse nk lalu 2 aku da doa byk2 smbil mate tgk side mirror..
arap2 xdela sundelbolong atau etnik hantu yg len tumpang aku....
isk...
hoh oohoo..
dan xde pun sbnrnyer..
aku smp ngn slmt..
hak3..
bes gak nek moto..
tp aku telupe nk amik gmb aku yg cntik menarik tertarik kau mmg tembam
sory fanz2 ku..
hak3..
tp de gmb len..
korg tgk ar..

smpt posing kt bustop even da tahu bus xlalu da tyme 2

hik3.

aku excited bersame khoirul soleha

keesokkkn arinyer..

aku ngn smngt tlh bgn lmbt..

hak3...

pttnyer aku kne present....

cuak dowh..

da r lmbt pas2 xprepare sgt nk present pe..

isk..

aku jd kelam kabut..

seb bek da iron bj kurung..(AKU NMPK AYU)

hahahaa..

then...aku pn smp kt fpend..

then ddk ar..

tutor aku ngah bebel pasal task 4 da next wek..

blablabla..

then dia tny..

sape nk volunteer present..

grup aku cm diam smbil pndg2 ar..

ala..besela

muke xsdia....so xbran amik risk la kan

tetibe..

our grup!

huwaa....aku rse nk lepuk senior ku itu..

kitorg x prepare lagik la !!!!!!

grup aku sumewt muke aym+itik=ayik

hik3..

last2..senior aku sorg2 g dpn..

haha..

dia present..

yela...smlm nyer dia x dtg discusion an..

so dia la kne present..

fair an???

then aku lak g dpn gak..

juz jd penekan slide n tmbh2 sket ayt dia..pas2 wt reaksi pelik2 dpn klas..

hahha

cntk gak pic ni



aku yg chumil

senior naim n aku

ni jela aku dpt cite..

ade ag..

esk jela aku wt lagik

ngntok da nih..

huhu..

mmuuaahhxx..



Glitter Text

No comments: