Monday, August 3, 2009

PENat


ni katy n aku


aku pnt arini.
siyes..

isk..
meh tgk muke aku..




ni la kesahnyer~~~
ari ni da la aku tepkse memontengkn diri kerna kelmbtn bgn pg...
ngeh2.....
kmudian ngn mslh peranakan aku ag..
isk...
mmg mencbr minda..(ape kne mengena plak)

ngeh3...



betape buruknyer muke aku..
trimas katy kerna kesudian mu mengmbil muke ku yg buruk ni...
hahahahaha..
aku snggup mengupload pic ni kerna mahu menunjukkn bahawasenya...
aku x slalu kontrol cun..
ngeh333.....

sape2 mamat yg diluar sne ingin mengorat ku(ade kE)...
pk la berbilion durian kali sblm mengorat ku..
hahahhah..
aku da mabok..
arini membe2 seangkatan ku jgk mabok..

ni nisa(spec curi)..athirah..soleha


aku xpsti athirah pndg ape..


nyee...abes klas..
aku ingt nk g PK..
yela..ari 2 doc 2 soh aku dtg PK jmp dia ag.
nk recheck ag tkot2 aku bwk h1n1..
nk bg antibiotik skali..
bile aku smp disane jek..
rupe2nyer..

RAMAI SUNGGUH ORG!!!!
bnci2..
malas nyer tggu..
dan dgn demangat yang kental..
aku pun pulang ke kolej..
har3..
cowi doc..
esk jela sy dtg..
sistem hormon sy xbrape stabil pd arini..
ngeh3 lagik..




dan dgn besnyer..
pd waktu ni!!!
aku bru tingt..
AKU TETINGGAL PENDRIVE KU!!!!!
bncik2 lg...
aduhai..


Umi..nk tuwet..
nk bli pendrive bru....
sumpah aku rse kne kebas ngn org da kot..
kalo de ag..
pergh..mmg ajaib dolll....
ngeeee3...








Glitter Text

No comments: