Saturday, August 1, 2009

isk....tido....


hoLLLa!!hugahuga
ajaib!!!pg ni dila xtdo.,,n mate segar..slalu kalo duk hostel(sbnrnye xla slalu,cover bek pny),dila tdo........mayb asyk batuk jek kot....nk bckp pun rumate xdak...anis balik kmpog kowt..aku yg dok bnting,pny dkt xbalik...
smlm cal abah....n abah
ckp cmni....

tut tut...(bnyi tepon)

ciklak....
abah:hello assalammualaikum dila,ha de ape,da sht lom?

aku:wslm.....da ok cket da...pns bdn da kurang...batuk2 jek....ni ha,rumate dila balik!!

abah:la..td abg apiz cal ko kate xnk balik???ni skang nk balik plak...cm tamil la ko ni..(eh,abah ni
ank abah gak)
aku:dia xgtaw pown yg dia balik,isk...cmne??
abah:ha,len kali kalo ko balik,ko xyah la gtaw rumate ko....(haik????)
aku:perlu x dila balik ni?
abah:diseebabkan suara ko ni mcm da sht,ko xya la balik.lgpun ari ni da jmaat,esk sab2,pas2
ahd lak ko da blk ukm blk,abah rse ko stay jela......(huwaaaaa....aku da sdey da).lgpun,abg
apiz xde plak kt umah,g mne ntah....ha,ko duk jela kt sne,blajo.....(ISK2)
aku:yela2...nnt dila culik la mne2 membe dila soh temankn dila.......(sayu~)
abah:ha,bgsla cm2!(ingt nk dptkn simpati,rupenyer lg ske)
abah:ha,da la..nnt abes krdt ko kang..jgn lupe mkn ubt..assalammualaikum..
aku:wslm..

dan dgn pntsnyer aku menelepon soleha.....sol....akhrnye temankan aku.....hohoho.....

dan skang ni.....suda pg~
bunga2 matahari
...laallalaalla
dan skang ni aku berada di meja stud
y.....tp asyk tgk katil jek.....
masyuk gak an kalo tdo...
tp,xle2.....adussss..mne yg bes ni weh......



katilku yg nmpk masyuk

VS




meja study ku yg anggun





dan akhirnye aku mmbuat keputusn yg sgt drastik!!!!!!
yela2,aku ciapkn omwok ni dlu,then bru tido.....tido lg best dari mkn,,,,,,bru aku tahu nikmat tdo di hostel tnp gngguan adk2 dan a
bg2 aku kalo aku kt umah ar....
heheeheheheheheh...so,xde sape kaco aku arini n esk!!!lalalalalalal
bes2!!!!yay!!




ni tgn soleha,sje try2 ntah ape menatang ni,kitorg men2 jap dlm blik....hahhaa..cowi anis!!

Flowers
Grab a new Myspace 2.0 Layout



Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

No comments: