Sunday, April 11, 2010

Hari ini hari Ahad

Ahad. ahad. ahad.
hey, gila kau! aku mula exam 13hb ni! aku..aku..tergamam.



okay. dila, jangan gabra. uhh,....uhh...*tahan kentut*
Pagi ahad ini dimulakan dengan sembahyang subuhlah. dengan anis yang tiba-tiba bertenggek sebelah katil aku sambil mengucapkan, "roti canai, roti canai~". Gila perempuan ni, aku terus lompat dari katil, sebab seriously muka anis macam hantu kena rasuk dengan hantu canai.*sangat buruk sebab muka baru bangun tidur*hahah..sorry rumate ku.



masa ini muka dia tengah cun, efek mekap, cunlah.haha.sory sayang. you glemer sebab i buat cite pasal u.

okay. lepas bangun tidur, cuci muka, gosok gigi, sembahyang, kami tak mandi, sebab kami sentiasa wangi.waw.waw.
Terus gerak, menonong cari kedai melayu yang jual nasi lemak. boikot maple, sebab kari dia pekat sangat, dan aku mudah sakit kepala makan kat maple. maaf kepada maple yang kacak kerana mengecewakanmu.
Sampai kat kedai, anis cakap, mahu makan nasi lemak+roti canai.gila kilang perut. sebenarnya aku pun bertujuann macam tu juga. tapi disebabkan kat kedai itu, kami je anak dara yang makan, rasa kemalu-maluan pula nak makan banyak.note:aku dan anis makan banyak. harap maklum.

Balik bilik, terasa menyesal sebab tak tapaw roti canai.



oklah.aku mahu mandi dan study. gila kau, aku masih belum faham penjelmaan laplace.urghh..


p/s:korang dah tengok paranormal activities? kalau dah tengok, mesti ada part yang perempuan tu berdiri sebelah katil selama 3jam. anis berdiri macam tu la. scary =.=""

No comments: