Saturday, April 10, 2010

tak faham

Tak faham kenapa aku suka marah-marah
Tak faham kenapa aku suka merajuk.
Tapi aku mudah sejuk.
Sesejuk ais, sesejuk ABC
eh, sedapnya ABC
haha.

Minta maaf pada manusia yang terasa hati dan tak faham dengan karenah aku.
Ya, saya sangat emo, tapi saya sangat rasional. Sangat mengambil berat.



Nak study, tapi kena ada mood. Ngade sangat aku ni. Ngade ngade ngade.
Tapi seriously, aku sangat bahagia dengan hidup aku. Semua yang terjadi, banyak hikmahnya. Dan bagi aku, itu semua pengajaran dan satu kenangan untuk aku. Hay, siapa kata aku ini anak manja? Semua masalah aku, aku setel sendiri. Aku tak pernah cuba nak share dengan parents aku. Sebab apa? Sebab aku pemalu. Sebab aku rasa itu semua hal yang aku timbulkan sendiri, kau korek lubang, kau timbus balik sendiri dila. Macam anjing lak.worf.worf.haha



yang penting aku memang tanak maafkan manusia tu.haha. oppss..maaf "sahabat" saya tak mampu.


yang penting dan teramat penting, aku sangat menyayangi manusia yang mengambil berat ke atas aku. yang baru hadir dalam hidup aku, atau dah lama hadir. semua aku sayang. sangat.







tak larat nak letak semua pic. maaf siapa yang aku tak letak pic dia.tapi aku sayang taw.muah muah.


p/s: nak beli tudung munawwarah. untuk umrah. sangat cantik.

No comments: